al contingut a la navegació Informació de contacte

Ajudes menjador escolar

Termini per presentar les sol•licituds: del 16 de juny al 7 de juliol.

DILLUNS 15 JUNY 2020

Obert el termini per a la sol·licitud d’ajut de menjador escolar a l’Alt Urgell per al curs 2020-202115/06/2020. Enguany es prioritzarà poder fer els tràmits de forma telemàtica. El Consell Comarcal de l’Alt Urgell obrirà dimarts, 16 de juny, el termini per a la presentació de sol·licituds per a la percepció d’ajuts individuals de menjador escolar per al curs 2020-2021. Aquests ajuts, que s’atorgaran per raons econòmiques, socials o geogràfiques, van adreçats a alumnes escolaritzats dins del municipi de residència, que cursin l’ensenyament obligatori o el segon cicle d’educació infantil i que estiguin matriculats als centres públics o privats concertats de la comarca. Les sol·licituds es podran presentar al Consell Comarcal fins al pròxim dia 7 de juliol.En les sol·licituds, davant la situació actual, s’ha prioritzat poder realitzar-ne la tramesa telemàtica a través de la seu electrònica del Consell Comarcal. A la web del consell es pot trobar un manual per saber com fer aquesta tramesa pas a pas. En el cas que no es pugui fer, es podrà presentar presencialment; caldrà dur la instància degudament omplerta, signada i amb la documentació que es consideri necessària, al Consell Comarcal o als ajuntaments de: Coll de Nargó, Josa i Tuixent, Montferrer i Castellbó, Ribera d’Urgellet, Organyà i Oliana. Per a qualsevol dubte, es pot trucar al 973 353112, o bé, per correu electrònic: ensenyament@ccau.catLes bases dels ajuts es poden consultar a la pàgina web del Consell Comarcal (www.alturgell.cat). En aquestes bases apareixen especificats els requisits per accedir als ajuts, la documentació que ha d’acompanyar a la sol·licitud, els criteris que s’empraran a l’hora de concedir els ajuts i la quantia d’aquests, entre altres qüestions.A més a més, la situació actual també té la seva afectació en les sol·licituds del transport i menjador escolar obligatori per al curs vinent, ja que les famílies no hauran de fer el tràmit d’alta o renovació del servei en format paper, sinó que els centres educatius i el consell comarcal organitzaran aquesta informació. Les famílies han de prestar especial atenció en comunicar els canvis de domicili efectuats des del juny del 2019 al centre educatiu icomunicar al servei d’educació separacions d’unitats familiars per poder assignar una o dues parades de transport als alumnes,entre d’altres circumstàncies, ja que a partir del curs vinent el transport escolar tindrà una parada de transport assignada i

Document Actions